zaterdag 24 oktober 2015

Dag 28 en een pagina Finish


 Hard aan het werk deze zaterdag... tussendoor nog naar schoonbroer die in het rusthuis zit vanwege Alzheimer en naar de winkel, theetje drinken bij een restaurant, kapster bezoek, stoofvlees maken en vers frieten maken.... maar toch...

 En toen was ik KLAAR!!! WAUW... vreemde kleuren op vreemde plaatsen, maar ben zo BLIJ!!!!

Het is me gelukt om mijn deadline te halen. Zaterdag is zaterdag haha!!


Op naar de volgende pagina, ik hoop op weer een mooie 14 dagen...

1 opmerking:

  1. Hoi Imke, wauw, bedankt voor je bijzondere bericht! Wat fantastische dat je de CliniClowns naar aanleiding van mijn bericht wilt gaan steunen. Dank je wel! De mama van Elara blogt nog steeds heel fanatiek, maar inmiddels op een andere website: www.mamavanelara.nl Ik zal de link in mijn bericht even aanpassen, bedankt Imke!

    BeantwoordenVerwijderen